Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Nákup přes internet

Nákup přes internet

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Škrabalová
Šetření:09. 05. 2016 - 15. 05. 2016
Počet respondentů:66
Počet otázek (max/průměr):7 / 6.88
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:85,9 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.01:23
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den, tento dotazník se věnuje nákupu přes internet a slouží v rámci seminární práce.

Odpovědi respondentů

1. Pohlaví

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
žena3959,09 %59,09 %  
muž2740,91 %40,91 %  

Graf

2. Kolik je Vám let?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
21-30 let3045,45 %45,45 %  
15-20 let1015,15 %15,15 %  
41-50 let1015,15 %15,15 %  
31-40 let1015,15 %15,15 %  
51-60 let57,58 %7,58 %  
60 a více let11,52 %1,52 %  

Graf

3. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [anootázka č. 4, ne → konec dotazníku].

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ano6496,97 %96,97 %  
ne23,03 %3,03 %  

Graf

4. Jak často nakupujete přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
přibližně 1x za měsíc1726,56 %25,76 %  
nelze určit přesně, vždy podle potřeby1625 %24,24 %  
vícekrát za měsíc1523,44 %22,73 %  
vícekrát do roka1117,19 %16,67 %  
1-2 do roka46,25 %6,06 %  
Několikrát týdně11,56 %1,52 %  

Graf

5. Co nejčastěji nakupujete přes internet? (zvolte maximálně 3 možnosti)

Povinná otázka, respondent musel zvolit alespoň některou z nabízených odpovědí nebo dopsat nějakou vlastní (min. 1).

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
elektronika3250 %48,48 %  
móda a doplňky2640,63 %39,39 %  
knihy2640,63 %39,39 %  
kosmetika1320,31 %19,7 %  
zábava1015,63 %15,15 %  
cestování710,94 %10,61 %  
potřeby pro domácí mazlíčky710,94 %10,61 %  
potřeby pro dům a zahradu69,38 %9,09 %  
léky57,81 %7,58 %  
sport57,81 %7,58 %  
jídlo57,81 %7,58 %  
hračky57,81 %7,58 %  
hudba46,25 %6,06 %  
sběratelství a umění46,25 %6,06 %  
auto - moto23,13 %3,03 %  
výpočetní technika (HW i SW)11,56 %1,52 %  
nářadí, nástoje, stroje11,56 %1,52 %  

Graf

6. Jaký způsob dopravy zboží preferujete?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
nelze jednoznačně říct, záleží na ceně a zkušenostech1726,56 %25,76 %  
Česká pošta1625 %24,24 %  
osobní odběr1117,19 %16,67 %  
kurýrní služba1117,19 %16,67 %  
pomocí zásilkovny710,94 %10,61 %  
v případě jízdenek/vstupenek tisk; jinak osobní odběr11,56 %1,52 %  
osobní odběr i zásilkovna11,56 %1,52 %  

Graf

7. Máte zkušenosti s reklamací přes internet?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
ne4265,63 %63,64 %  
ano2234,38 %33,33 %  

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 2 otázek.

Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).

Tip: Vysvětlení této funkce i s příklady naleznete v nápovědě

1. Pohlaví

  • odpověď žena:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kosmetika na otázku 5. Co nejčastěji nakupujete přes internet? (zvolte maximálně 3 možnosti)

7. Máte zkušenosti s reklamací přes internet?

  • odpověď ne:
    • 1.6x vetší pravděpodobnost při odpovědi kosmetika na otázku 5. Co nejčastěji nakupujete přes internet? (zvolte maximálně 3 možnosti)

Zjišťování závislostí odpovědí

Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.

Tip: Delší vysvětlení i s příklady naleznete v nápovědě

A) VYBERTE ODPOVĚĎ (VÝROK), KTERÁ VÁS ZAJÍMÁ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).

1. Pohlaví

2. Kolik je Vám let?

3. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

4. Jak často nakupujete přes internet?

5. Co nejčastěji nakupujete přes internet? (zvolte maximálně 3 možnosti)

6. Jaký způsob dopravy zboží preferujete?

7. Máte zkušenosti s reklamací přes internet?

B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:

Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).

1. Pohlaví

2. Kolik je Vám let?

3. Máte zkušenosti s nakupováním přes internet?

4. Jak často nakupujete přes internet?

5. Co nejčastěji nakupujete přes internet? (zvolte maximálně 3 možnosti)

6. Jaký způsob dopravy zboží preferujete?

7. Máte zkušenosti s reklamací přes internet?

C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI

Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.

Citace

Škrabalová, M.Nákup přes internet (výsledky průzkumu), 2016. Dostupné online na https://55632.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.